Følgere

lørdag 1. september 2012

Høstens første loppemarked!

Ja, i dag har jeg fått starta loppesesongen med en tur på loppemarked i Skoppum. Men fikk ikke vært der til det åpna, så masse fint var nok solgt før jeg kom. Men var heldigvis litt igjen. Falt pladask for ett gammelt kjøkkenbord med flotte detaljer. Det var malt lysegult, men fargen var egentlig veldig søt. Tror faktisk den hadde fått beholdt fargen hvis den hadde fått blitt med hjem.
Og hadde jeg hatt stor nok bil hadde jeg tatt den uten å nøle, men når man må leie henger- (og egentlig ikke har plass til den hjemme) så må noen skatter dessverre stå igjen. :( Men får ikke helt det bordet ut av hodet altså, så må nok kvitte meg med det store deilige skrivebordet mitt og litt annet slik at jeg kan rettferdiggjøre nye kjøp. :)
Møbler, gjerne store møbler-er absolutt mine favorittkjøp på loppemarkeder og i bruktbutikker. Det er bestandig de jeg går til først. Unntatt når jentene er med, da må vi først til lekene..hehe. Men selv uten jentene med kommer jeg ofte hjem med leker merkelig nok. I dag var det en pose duplo og en barbie og noen barbiebarn.
Her er ett par bilder av noe av det jeg kom hjem med i dag, kjøpte litt mer,men det er i oppvaskmaskinen.
 En gammel skuff. Litt usikker på hva jeg skal bruke den til ennå, så den blir nok stående som dekorasjon til jeg finner det ut.
 En stor gammel grønn flaske, sandkakeformer, ett magasin fra 1954, en kakespade og en lysegul mugge fra Figgjo.
Måtte bare få med ett bilde av den mammas gamle dukkevogn. Fant den på loftet til mamma for en tid tilbake. Den er fortsatt i flott stand- så nå får den igjen oppleve masse kjærlighet og omsorg fra lubne barnehender. <3
Må nok lage ett eget innlegg om denne vognen en dag. Den fortjener det!

Ha en fortsatt fin lørdag!
Klem

1 kommentar:

  1. Åhh..Herlige lopper!
    Deilig at loppesesongen er igang!!
    *LYKKE*

    ..tusen takk for skjønne ord inne hos meg!!
    Weeee :)

    HUGS

    SvarSlett