Følgere

søndag 16. september 2012

S.Ø.N.D.A.G.

Kjøpte meg nettopp en gammel skolepult. Har vært på utkikk etter det lenge, men nå har jeg jo egentlig ikke plass til det, for alle plassene er jo fylt opp. Men det var bare ett MÅ ha kjøp for meg- mens mannen kommer til å riste på hodet når han ser den. Og lure på hva jeg skal med den.
Skolepulten er litt sliten og løen, så den må nok dessverre fikses på og pusses opp. Skulle gjerne hatt den slik den er, men den trenger en ny ryggstøtte, og da blir det så feil hvis ryggstøtta lyser opp i en annen farge. Men kom gjerne med tips!



Jeg veit at innerst inne liker mannen alle kjøpa mine, han bare viser det ikke så godt. Hehe..
Men de eneste programmene på TV som vi er enige i å se på er sånt som Lagerkrigen og Skattejegerne, og andre sånne programmer hvor folk gjør kupp og kjøper gamle ting.
Men akkurat nå er jeg mye hjemme alene med barna og sånt, og da har oppussingskøen blitt ganske lang her hjemme. Så enten må jeg sette en liten kjøpe stopp på ting, eller så må jeg snart få kommet i gang med litt restaurering. Men må vente til loppesesongen er over da- det er jo høydepunktet i året for sånne loppe-elskere som meg!

Kom gjerne med tips på farger til denne søte skolebenken-det vil jeg sette stor pris på!

Stor Søndagsklem

3 kommentarer:

  1. Hei Frk.Kopstad:
    Gamle sko, mamelukker, korsetter, viktorianske sko og støvletter finner du i Nettbutikken min:
    www.tinesshabbychic.com.
    Jeg jakter også på flere slike korsettbluser....
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fin den var den gamle pulten, kan jo brukes både inne og ute, denne. :) Så på bildene fra soverommet deres nå, virkelig koselig. Flott seng, og møblement ellers. Likte kurvkommoden din.

    Så må jeg få takke for den utrolig hyggelige kommentaren. Noe av det koseligste jeg har lest på lenge. :)

    SvarSlett
  3. Så flott den var!! :D Tror ganske jeg ville hatt den i en gråblå tone, hvis den skal males.. :) men du finner ikke en planke i litt lik fargetone da?

    Jeg er både litt glad og litt lei av familien min ikke er flinke til å kaste ting ;) Jeg finner jo mye fint, men mye ikke så fint også ;)
    Den nøkkelen syns jeg er kjempeflott ja :) Og moro å kunne ta inn igjen litt detaljer i gangen, fra det som har vært der før :)

    SvarSlett