Følgere

søndag 2. september 2012

Ny seng!

I helga har jeg også vært på gjenbruksbutikken, der er det bestandig masse fint synes jeg, og gode priser. Jeg falt pladask for en gammel enkeltseng med nydelige sengegavler. Så den måtte jeg bare ha, blir ett nytt oppussingsprosjekt utover høsten, for malinga preller av på den...hehe. Men moro med noe man gjøre litt til sitt eget. :)
Det har nok egentlig vært to senger der, mulig en var ødelagt og kasta på dynga? For først da jeg kom hjem oppdaga jeg at jeg hadde dobbelt med sengebunner og sidevegger. Jaja.. Men nyyydelig var den iallefal, elsker disse gamle møblene med flotte føtter og detaljer. Blir nok flere bilder når den skal pusses opp. Men det blir ihvertfall ikke før September er over,for det er en veldig hektisk tid!
Denne skal nok inn på lillesøster sitt rom istedenfor skuvsenga. For nok ta bilder av den og legge ut for salg.

En annen ting hjerte mitt pumpa litt ekstra for var faktisk en hvit gammel barnevogn fra tidlig 70 tallet. Hel og fin, og med ett for innvendig som var hvitt med turkise prikker. Den var bare så utrolig fin! Men mine babyer er jo så store nå at den får nok noen andre stor glede av.
Men måtte ta ett bilde av den da, selv om den var litt tildekt av andre ting. Gliset kommer ikke helt til sin rett på dette bilde, men den var utrolig fin. Skikkelig nostalgisk. Er vel endel av oss i bloggverdenen som har blitt trilla rundt i disse vil jeg tro. :)


Utemøblene jeg handla for en tid tilbake er forresten ferdige, men de skal få stå i garasjen fram til våren. Så bilder av de kommer ikke før den tid.

Og i dag har jeg og minstejenta vært på besøk hos tanta mi som ikke bor så langt unna, vi skulle hente noen klær vi har vært så heldige å få arva etter dattera til kusina mi. Så tusen hjertelig takk for det! :)
Og det var så koselig å få skravla litt,må gjøre det igjen om ikke så altfor lenge!

Håper alle andre også har hatt en flott helg!
Stor klem herfra! :)

2 kommentarer:

  1. Så fin den senga var :) Skjønner at du måtte ha med den hjem ja!
    Og den barnevogna var jo nydelig :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig den senga var,knallfine:)Så herligt å arva litt klær,eg gir det beste vekk og det som andre til Fretex,så kjekkt å kunne glede andre med klær som nesten ikkje ser brukt ut:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett