Følgere

søndag 9. september 2012

Ordbekreftelse

Ordbekreftelse er noe tøys, det er disse "robot-tegna" man må skrive inn for å kunne legge igjen meldinger på visse blogger. Og selv om man taster inn riktig er det ofte man ikke får lagt inn melding.
Jeg hadde dette uten å engang vite om det, men det er veldig enkelt å fjerne.
Man går bare inn på innstillinger- så på innlegg og kommentarer- og huker av nei i feltet for ordbekreftelse. Og så lagrer du endringene.
Voila-borte!

Og mens jeg inne på det. Hvordan skriver man over linkadressen på ting og skriver feks: "Dette kan du lese om HER" også kan du bare trykke på HER også kommer du inn på det innlegget eller bloggen det ble linket til?

Jeg er jo fortsatt en rimelig ny blogger, så har mye igjen å lære. Bare hyggelig med hjelp og tilbakemeldinger. Setter pris på alt man kan gjøre av forbedringer.. :)

Skulle gjerne ha bytta ut det øverste bildet på bloggen min også jeg, men alle bildene mine var for store, så det fikk jeg ikke til. Og så har jeg bare latt det være.. hehe

I dag har jeg kjøpt meg en liten sparebøsse gjennom facebook faktisk. En nydelig liten sak fra 1920. Skal selvfølgelig vise den fram når den kommer i posten! :) Så følg med!

Og tusen takk for de flotte tilbakemeldingene jeg får her på bloggen. Veldig koselig å lese! :)

Klem

2 kommentarer:

  1. Hei skjønne deg:)
    Ja den ordrebekreftelsen er noko herk og eg har blitt litt frustrert ein del ganger når eg ikkje får det til,eg har berre valgt å ha headeren min som den er for eg får ikkje til noko Anna,men får du et godt tips så må du dele det for korleis ein gjere det:)

    Fin ny veke til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. helt enig med deg :o) Men jeg hadde det før jeg også, så om ingen hadde sagt noe hadde jeg ikke visst det...

    Ønsker deg en flott dag :o)

    SvarSlett