Følgere

lørdag 29. september 2012

Håndgranater hjemme?

Vi har barn, og det bærer absolutt huset vårt preg av.
Men i stua liker jeg å gjemme bort feks tegnesaker, samtidig som det skal er lett tilgjengelig for jentene.

Hjemme hos oss har vi en gammel håndgranatkasse til dette formålet. Den er rett og slett perfekt for både mor og barn. Jeg liker utseende og at den rommer så mye- og barna liker at de har tegnesakene rett ved spisestuebordet og at det bare er å kaste alt nedi igjen når de er ferdige med å tegne...hehe..




Jeg liker at denne kassa har en historie, og at en bekjent av meg har brukt denne da han jobba i militæret. Men den skulle bare kastes da han hadde en opprydning hjemme, så da spurte jeg heller om jeg kunne få den. Så siden i våres har den fått stå i min stue. <3
Ha en fortsatt fin dag!
Klem

4 kommentarer:

  1. Heisan
    Herlig kasse, jeg elsker slike gamle trekasser.
    Tusen takk for hilsen og
    god senkveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Er helt enig med deg- gamle kasser er utrolig dekorative og praktiske.
    En helt egen sjarm over det gamle slitte :-)
    Vi har tegnesakene til Lea i en skuff i vitrineskapet- superkjekt det også, da det også er i stua :-)

    Ha en fin søndag!
    God klem

    SvarSlett
  3. Det var litt av en oppbevaringskasse ja! :) Så fin :)

    Her er det en som akkurat har funnet på at å tegne med kulepenn er gøy. På stuebordet.... Jaja, da må det jo gjøres noe med det da..

    Hønsehuset har hatt litt stillstann grunnet sjuk mann :) Men i dag skal det jobbes :)

    SvarSlett
  4. Både fin og praktisk - kan jo ikke bli bedre da!

    SvarSlett