Følgere

mandag 10. september 2012

Soverommet vårt!

Endelig blir det bilder av soverommet vårt- enda det har vært ferdig siden i sommer.. 'blush*









 Denne gamle parfymeflasken kjøpte jeg i Nessebar i Bulgaria. Det var fult av antikvitetsbutikker der, men dette var vel den eneste tingen jeg kom hjem med tror jeg.
 En gammel krukke etter Farmor, den bruker jeg til å oppbevare hennes smykker i. Og lukten av henne sitter der fortsatt 6 år etter, så jeg åpner den opp og mimrer innimellom. <3

 Ett gammelt lommeur.


Har lyst til å bytte ut seng og nattbord etterhvert, men det blir nok en stund til. Men etter make-overen ble det iallefall ett mye mer innbydende rom.

Straks skal vi skal avgårde på audition til Putti Plutti Pott. Har ingen ambisjoner om at Pernille kommer med. for det er stor konkurranse om plassene. Men moro er det uansett, snuppa har venta ett helt år på å få dra på audition igjen.. hihi.. Må vel få henne inn på noe teater etterhvert siden hun synes det er så gøy. Men da må vi reise inn til byen- og mor syntes det er så praktisk med de fritidsaktivitetene som holder til her i nærområdet. Alle aktiviteter begynner jo så innmari tidlig. Ikke lett å rekke alt når man ofte ikke er ferdig før 16-16.30 på jobb altså, så ting må planlegges.

Ha en fin dag!
Klem

6 kommentarer:

  1. Så flott soverom :) mange fine detaljer :)
    Veldig flott trau. Jeg har akkurat funnet fram ett på loftet, vet bare ikke helt hva jeg skal gjøre med det enda :)

    Så koselig at du likte vedkassa :) Har en til, som er helt lik :) Den er mer slitt, vurderer å bruke den som putekasse ute neste sommer :) Hyggelig at du vil følge meg videre :)

    SvarSlett
  2. Endelig skal jeg få lagt igjen kommentar hos deg ;-) Jeg har jo prøvd før, men uten hell. De robot-tegnene var helt håpløse. Flott at at du har tatt dem bort ;-)

    Veldig koselig soverom du har. Romantisk og fint med mange flotte detaljer ;-) Koselig med krukken etter farmor.

    Lykke til på audition!

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  3. Heisann !!
    Skjønner godt at du ikke får så mye tid til blogging med ditt/deres program i ukene !!
    Blogging skal en ha tid til og så skal det jo være gøy, og det er det absolutt for meg, men er litt utolmodig på enkelte områder :))) Spesielt når det er snakk om utbedringer, da skulle jeg heltst sett resultatet i går :)) Hihi

    Kjempekoselig soverom...vi pusset opp vårt i sommer også :)
    Så godt med alt som blir gjort, hvertfall når det er noe som er blitt utsatt gang på gang !!

    Supert at robot-tegnene er borte foresten :)))

    Ha en super onsdagskveld videre
    Klem Heidi

    SvarSlett
  4. Hei fine vennen :)

    Et kjempekoselig soverom dere har :) Så koselig med den gamle krukken etter bestemoren din, gode minner det :)

    Så spennende med audition :) Men skjønner at det ikke er lett å finne tid til alt. Selv er jeg hjemmeværende, men syns likevel at tiden aldri strekker til. Så dere er kjempeflinke, vennen :)

    Tusen takk for så kjempekoselig bursdagshilsen hos meg :)

    Ha en kjempefin kveld, og kos deg :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett
  5. Heihei:)
    Det første eg la merke til var Pip tapeten,eg har lagt min elsk på Pip tapeter,kjempefint på soverommet og alt annet var fint og:)
    Så gøy med audition:)har ei som går på teater men har lyst til å slutte,det er vanskelig å komme inn så visst ho slutter så er det ikkje bare å begynne igjen.

    Ein flott kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Så nydelig soverom dere har!
    Det gjør seg veldig med en liten mini makeover ;-)
    Nydelig tapet!! :-))

    Trauet falt jeg også veldig for- så nydelig!! :-)
    Nydelig skatt etter farmoren din. Slike ting er gull verdt, og så herlig at det lukter farmor enda!
    Har noe selv også etter far (farfar) hvor lukten sitter igjen enda. Det er så herlig!!

    Bilde av babyen på hylla er av Lea, datteren til mannen, da hun var dåpsbarn :-) nydelig som få!! ;-)


    Ha en fin helg, vennen!
    Klemmer

    SvarSlett