Følgere

onsdag 5. september 2012

En inspirerende flott blogg!

Titter bare innom for å linke til en super blogg! Ikke så ofte jeg gjør det, men denne er absolutt verdt å titte innom! Spesielt hvis du liker søte retrostoffer og sukkersøte detaljer! Bloggen heter Sukkertøy for øyet, og Ida har en flott give-away nå: http://sukkertoyforoyet.blogspot.no/2012/09/stoff-tapet-give-away.html

Ellers er det mest barnebursdag som står i hodet på meg om dagen, synes det både veldig moro og litt slitsomt å styre med sånt. Planlegge hva man skal kjøpe inn, bake, arrangere osv osv. Men det blir uansett bestandig bra da, så trøster meg med det. :)

Jentene har fått kjoler fra Brasil av Bestefaren sin, så de er iallefall klare for fest! :)
Her er en liten sniktitt..

Ha en fortsatt fin uke!
Klem

1 kommentar:

  1. Det ser ut som noen herlige fargerike kjoler :) Så spennende med kjoler fra Brasil :)

    Kos dere masse med barnebursdag :) Er mye planlegging og styr ja, men det blir alltid bra som du sier :) Det jeg fant ut denne gangen er at jeg alltid lager altfor mye mat og kaker ;) Men sånn er det jo hver gang ;)

    Klemmer og koser Lisa :)

    SvarSlett