Følgere

mandag 27. august 2012

Jeg var i bryllup i helga! :)

På Lørdag var vi i ett fantastisk bryllup til en barndomsvenn av Thomas. Kontakten har ikke vært så stor de siste årene, så veldig koselig å bli bedt. :)
Vielsen var i Nedre Eiker Kirke, den er veldig fin, spesielt utvendig synes jeg. Perfekt til å ta bilder på kirketrappa der! Og det er jo viktig på enn sånn stor dag!
Og vielsen ble holdt av Brudgommens far, det satte ett veldig personlig preg på hele sermonien. :)

Jeg legger ikke ved noen bilder av brudeparet, for jeg har ikke spurt dem om tillatelse. Dessuten hadde jeg ikke så mange fine bilder fra dagen, for jeg valgte å bare ta med mobilen og skulle ta bildene med den for den har vanligvis ett veldig bra kamera. Men alle bildene som er tatt inne ble IKKE bra! Så jeg angret bittert på at jeg ikke tok med speilreflekskameraet. Selv om det tar mye plass.

Selskapet etterpå ble holdt på Fruene Haugestad i Lier.

Ett veldig koselig sted hvor vi ble servert nydelig mat. Anbefales absolutt!
Desserten var absolutt favoritten, sjokolade fondant! Nam nam.
Interiøret besto av mange gamle flotte ting som selvsagt fattet min interesse. Her er noen:


Og disse paraplyene som hang ved utgangsdøra syntes jeg var så søte. *ønsker meg den i midten*
Ellers er hverdagene veldig opptatte her i huset, Pernille vil jo gjerne holde på med både dans,håndball og fotball.. hehe.. Men hun må nok bestemme seg for to ting, må jo tross alt ha litt tid til lekser og leking innimellom også. ;)

Ha en flott uke!
Klem

1 kommentar:

  1. Hei fine vennen :)

    Kan tenke meg det var et nydelig bryllup :) Og så koselig sted de hadde det på :) Masse herlige gjenstander :)

    Ja, dagene går jammen i ett. Ei uke går veldig fort :)

    Tusen takk for så koselig hilsen hos meg, vennen :) Og vil du også lage slik sengegavl så syns jeg det er kjempekoselig!! :) Gleder meg til å se, vennen :)

    Her driver med forbedredelser til Melise sin Hello Kitty-barnebursdag til helga :)

    Ha en fin dag, og kos deg, fine vennen :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett