Følgere

mandag 20. august 2012

Jeg har fått meg Sifon flaske!

Yes!
Nå er jeg lykkelig eier av en nydelig Sifon flaske, har ønska meg det kjempe lenge!
Den er stor, mye større enn jeg turde å håpe på. Ikke bestandig så lett å se utifra bilder synes jeg. Jeg er iallefall superfornøyd med kjøpet.

Jeg har vel egentlig aldri handla på nett tidligere(annet enn på finn), jeg synes det er litt skummelt. Men denne nettbutikken kunne jeg bare ikke la gå fra meg.
Koselige Merete som har bloggen Tre Engler: http://tre-engler.blogspot.no/ har mange kjempe fine ting og en nydelig og spennende blogg.
Og derfra kan du klikke deg inn på nettbutikken hennes.

Litt usikker på om det er lurt å linke til butikken hennes herfra altså, jeg vil jo helst ikke at dere skal kjøpe opp alt det jeg har på ønskelista før jeg rekker det..hihi..



Jeg elsker sånne gamle flasker altså, de er så dekorative og fine! Jeg ønsker meg flere!
Angrer på at jeg ikke tok meg tid til å ta bilde av innpakkinga den kom i også, for den var så fint pakket inn. Men jeg var som en liten unge på julaften-bare reiv av papiret med engang! hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar