Følgere

onsdag 1. august 2012

Har handla litt igjen+ bilder av trauet.

Har handla ett par småting i det siste-Nye ting.. ja-jeg gjør det også innimellom.. hihi.. Fant en diger kurv som jeg skal ha tepper og puter i stående i stua. Så den,eller iallefall en veldig lik på Skeidar for noen mnd siden, og angra med engang på at jeg ikke kjøpte den. Men da jeg dro tilbake noen dager seinere var den borte- og siden har jeg ikke sett den der.
Men nå fant jeg den igjen! På Europris av alle ting, og til den nette sum av 299 kr. Lykke!
Jeg elsker de litt røffe håndtaka på den, og at den hvitvaska finishen på den.

Dette vattteppe er også nytt. Kjøpt på jysk. Synes det var så koselig. Det ser bedre ut i sofaen enn her på bilde. Og for en frysepinn som meg var dette teppe helt perfekt nå på sommerstid. Deilig å ha noe å krype under!
Det siste trauet jeg kjøpte var også altfor stort til det jeg hadde tenkt til å bruke den til. Jeg ville ha det på do til å oppbevare toalettruller eller håndkler i, men doene våre er rett og slett for små til noe sånt må jeg bare innse. Så nå blir det nok heller å spraymale en liten kurv jeg har istedenfor tenker jeg.

Men her er iallefall bilder av trauet før vask. Er jo veldig fint da. Aner ikke alder da. Men da jeg fikk vaska det så jeg at det sto ett navn på den ene siden, så tenkte jeg skulle prøve å google det. Spennende! Og får vel se om jeg finner en ny plass til dette herlige trauet.

Ha en fortsatt god kveld-den første kvelden i August.
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar