Følgere

lørdag 18. august 2012

Jeg har shoppa ny søppelbøtte!

Nå har jeg handla litt brukt igjen, fant en flott gammel avfallsbøtte. Så den måtte jeg jo bare ha! Den skal nok få fungere som søppelbøtte på rommet til storesøster. Tror egentlig ikke at hun har behov for det riktig ennå, men den passa jo så godt inn. :)
 Grønn,søt og gammel. :)
 Jeg syntes håndtaket var så fint!
 spannet ser godt og velbrukt ut.

I dag har storesøster og jeg vært å shoppa litt nye klær til skolestart, men jeg syntes mange butikker var veldig utplukka i hennes str nå, merklig nok.. hehe. Men handla litt forskjellig, så får vi se hva vi ender opp med å bruke på mandag. Nå er det skikkelig nedtelling her i huset! Spennende med skolebarn i hus!

Ha en fortsatt god lørdag!

2 kommentarer:

  1. "Det er jo mitt spann", tenkte jeg først:-) Men mitt står fremdeles i mitt spiskammer:-) Så artig at du fant et slikt! Mitt spann har tilhørt min farmor. Jeg oppbevarer poteter i det.

    Alltid kjekt med nye funn.

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Heihei:)
    Så kjempefint søppelspann,har ikkje sett et slik før men veldig fint:)
    Alltid kjekkt med nye klær til skulestart,godt når skulen begynner igjen og etter sommeren:)
    Ei flott ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett