Følgere

lørdag 4. august 2012

"Nye utemøbler"


Vi har nettopp kjøpt oss utemøbler på en kjøp og salg side! 150 kr! For ett kupp! Nå gleder jeg meg til nok en malejobb! Disse kommer jo til å bli kjempe fine hvite og med nye puter. Putene fulgte nemlig ikke med. Men ett kupp var det uansett. Jeg er i lykkerus! Spørs om jeg får handla inn noe ny maling i dag da, men det er ikke noe krise. For nå har jeg iallefall møblene! :)


Ha en fortsatt fin dag!
Her er det strålende sol i dag, så vi blir nok mye ute.
Klem

5 kommentarer:

  1. Hei:)
    Tusen takk for så koselig og fin kommentar på sida mi,kjempekjekkt du la igjen eit spor så kunne eg finne din blogg og:)
    Eg har lagt meg til følger og gleder meg til å følge deg videre:)
    Er det noko eg liker så er det kupp og ser du har gjort et knallkupp med hagemøblane,ein kan jo gjere så masse med maling og det er jo supert:)
    Glede meg til å sjå resultatet når du har mala,her har vi fått sol idag og det er så godt!

    Ein flott søndag til deg;)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Der har du virkelig gjort et kupp!
    De vil jo bli såå fine bare med litt maling! :-))
    Gleder meg til å se det endelige resultatet ;-)

    Ønsker deg en fin kveld!
    God klem

    SvarSlett
  3. Hei vennen :)

    For et kupp du har gjort!! Sååå moro!! :) Vi omtrent akkurat slike av min bror da de skulle bytte ut sine, og de ble kjempefine hvite :) Så bare gled deg til å vifte med malekosten :)
    Er så moro da man kommer over slike kupp, en kjempegod fornøyd-følelse :)

    Nyt sommerdagen og hagemøblene dine, vennen :)
    Klemmer og koser Lisa :)

    SvarSlett
  4. Flotte utemøbler til en herlig pris ;-) Litt av et kupp ;-) De kommer til å bli kjempefine hvite. Det skal bli spennende å se hvordan de ser ut etter at du har malt dem.

    Ha en riktig god natt!

    SvarSlett
  5. Oj oj her snakker vi om å gjøre ett kupp!! Herlig når en kommer over slike ting for en billig penge.

    Klem Agnes

    SvarSlett