Følgere

torsdag 2. august 2012

Maling av ditt og datt.

Nå om dagen maler jeg litt igjen. Fikk plutselig litt alenetid denne uka. Eldstejenta begynte på SFO i går, og minste fikk grini seg til å dra i bhg, hun syntes nok 5 uker ferie var litt for lenge..hehe..

Men men, da fikk jeg jo gjort litt hjemme da, er fortsatt soverommet vårt som jobbes med. Hadde ett furuskap med speildør som skulle males, og en mørk kommode som jeg bruker til undertøy,badetøy og diverse annet.
Jeg finner ikke noe før bilde av garderobeskapet, alle oppussingsbildene har tydeligvis forsvunnet når jeg tok backup av bildene. Litt kjipt igrunn.
Men kommoden tok jeg bilde av på tlf i stad da, så det har jeg iallefall. :)
 Her er før bilde. Har tenkt på å bytte ut hele greia egentlig, men prøver å male den først for å se om jeg blir fornøyd da. Kommer ikke til å gjøre noe med kurvene i første omgang, de får være som de er. :)

Her er ei stolt ung frøken på vei til sin første dag på SFO. Løs tann har hun også fått- så det rugges og rugges. Hun gleder seg så veldig til Tannfeen skal komme. :)

Ha en fortsatt fin kveld!
Klem

1 kommentar:

  1. Alltid kjekt med nye prosjekter:-)
    Søt liten jente du har. Spennende med tann-feen:-)
    Jeg likte så godt trauet og kurven din i innlegget under!
    Tusen takk for koselig hilsen!

    Klem:-)

    SvarSlett