Følgere

søndag 25. november 2012

Hjemme alene!

I helga har jeg vært helt alene hjemme, så nå er det rent og ryddig her! Ikke i kjellerstua da, den ga jeg opp å prøve å rydde i, må visst kvitte meg med litt ting først før jeg klarer det.. *rødme*. Er der jeg har alle oppussingsprosjekta mine stående, og de skal få stå helt i fred til etter jul.
Holdt på å kjøpe en nydelig gammel skuvseng på nettet i dag også, men jeg klarte å holde meg i skinnet. Trenger det jo strengt talt ikke.. hihi. Har jo planer om å selge den skuvsenga vi har, men det er en helt annen type enn den jeg fant på nettet da.

Her er ett par bilder av minstejenta sin skuvseng. Den er ikke i bruk siden Madeleine heller vil sove i køyesenga på søstra sitt rom. Så da skal jeg heller sette inn en større seng slik at det er litt enklere å ha overnattingsgjester.

For litt over en uke siden kjøpte jeg forresten en rad med lysslynger på Skeidar, for jeg lurte litt på å ha det i vinduene i år istedenfor stjerner.
Ikke så lett å få fram helt hvordan det ble- men jeg synes de er utrolig koselig å ha på om kveldene. Jeg er veldig fornøyd! Men tror ikke jeg ønsker å ha det i alle vinduene akkurat, det kan bli litt mye.. hehe..

Nei, nå får jeg avslutte, for venter jentene hjem hvert øyeblikk. Gleder meg veldig til å se dem igjen! Minstejenta får jeg nok sett flere ganger i kveld, hun våkner ofte så mye på kveldene. Har satt utrolig pris på å få sovet helt uforstyrra denne helga, for så heldig veit jeg at ikke mannen har vært.

Jeg får se om jeg får rekki innom noen av dere i kveld, håper det!
Klem

1 kommentar:

  1. Lurer på om det finnes en diagnose på oss som ser oss nytte i alt, og som kjøper nesten alt som vi ikke trenger - hi,hi...

    Klem Inger

    SvarSlett