Følgere

fredag 2. november 2012

H.E.L.G!

I dag kjenner jeg det er skikkelig godt med helg etter en ganske hard uke. Formen har ikke vært helt på topp, så blir godt å få slappa av uten de store planene.
Jentene har nå dratt til min pappa, og skal overnatte der til i morgen. De gleda seg kjempe mye. Ikke så ofte de er på overnatting, så de synes det er utrolig stas!
Og selv skal jeg nok på en liten tur på loppemarked i morgen, og uten barn og alt ting. Moro moro!

Må bare vise ett bilde av katten vår Lennart fra da jeg skulle skifte på senga til minstejenta her om dagen..
 Han nekta å flytte på seg... bare lå å malte og kosa seg..
Flytta seg ikke selv om han jeg la tisselakenet oppå han...........

Fornøyd katt! Og selv om jeg ikke liker når han legger seg i senga hadde jeg ikke hjerte til å flytte på han. Så han fikk ligge der til han han blei for varm og flytta seg selv.

I dag på jobb følte jeg meg litt som en hverdagshelt egentlig, ett barn satt noe fast i halsen og jeg måtte fram med litt førstehjelpskunnskaper for å få dunka det ut igjen. Er så glad for at jeg var der og fikk reagert med en gang. For den satt så godt at den hadde nok ikke kommet opp av seg selv.
Gutten ble heldigvis ikke noe skremt av hendelsen, og kunne ikke komme seg fort nok unna for å leke mer med kompisen sin. :)

Ha en flott helg alle sammen!
Hvis det blir noen loppefunn blir det nok ett innlegg til i helga. :)
Kos og klem fra Merete

3 kommentarer:

  1. Heisan Merete
    For en utrolig skjønning av en katt og riktig en livsnyter også!
    Så godt du fikk dunket ut fremmedlegemet fra halsen til gutten!!!
    Lykke til på loppejakten!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. For en søt katt ;-) Det ser virkelig ut som den storkoser seg ;-)

    Håper du finner noen "lopper" i morgen ;-) Det skal bli spennende å se hva du får tak i.

    Ha en riktig fin kveld! Kos deg masse!

    SvarSlett
  3. Hællen, så skjønn pus! Ser at han koser seg stort her ;-)

    Så flott at du klarte å reagere så raskt når barnet satt fast noe i halsen- tror jeg fort hadde stivnet helt, jeg!
    Bra jobba!!!

    Ha en fin søndagskveld :-)
    Klemmer

    SvarSlett