Følgere

torsdag 15. november 2012

Min bursdag!

I dag har jeg bursdag! Og har hatt en superbra dag, hadde tidligvakt og avspaserte 1 time, og det merka man godt, fikk såååå mye igjen av dagen. Vi skulle ut å spise med pappa og samboeren, og slapp å stresse avgårde.
Morgenen starta som vanlig, og jeg tenkte ikke noe særlig på at jeg hadde bursdag før jeg kom ned å skulle lage frokost. For på kjøkkenet sto ett nydelig kort skrevet av min kjære. Det satte standaren for dagen! <3
Og Thomas og jentene kom innom avdelinga jeg jobber, og der fikk de gratulert meg med dagen og gitt meg ett rosa perlekjedet.
Og etter det kom jeg i full bursdagsstemning! Og etter det gikk jeg rundt å proklamerte til alle at jeg hadde bursdag- sånn følte jeg det selv iallefall. hihi..
Fikk brownies og is i pausa- det var også helt topp!

Og middagen ble tatt på kinarestaurant sammen med pappa og samboeren, veldig god mat der, og desserten var helt himmelsk! Fritert banan med is til. Nam nam.

Av pappa og Maria fikk jeg en nydelig orkide, og etter en stund oppdaget jeg at det var ett kort på de flotte blomstene som sto på bordet også. Det var Thomas som hadde kjøpt blomster og fått dem til å levere dem til restauranten! Gjett om jeg ble overraska! Han er så romantisk innimellom- mye flinkere enn meg til sånne flotte overraskelser.


Det ble endel venting på restauranten, så er veldig glad jeg tok med en kortstokk, hun på 6 har jo helt dilla på kort for tiden, så hun og Thomas satt og spilte endel mens Madeleine studerte slottsfjellet ut av vinduet og kosa med oss voksne.

 Har hatt en helt perfekt dag! Kunne ikke ha ønska meg noe mer! Så tusen takk alle sammen!

Og jeg veit godt at jeg har lova dere bilder fra siste loppemarked, det kommer det kommer. Det er bare det at jeg sovner på sofaen hver kveld, så kveldene mine blir så korte.. hehe.
Men har iallefall ett bilde her av mitt beste kjøp, og det var ett gammelt fransk bilde jeg kjøpte på auksjonen. Det har jeg forelsket meg helt i å det har fått henge i stua.

På baksiden kan man virkelig se at bildet med ramme og alt er skikkelig gammelt og morkent. Akkurat slik jeg liker det. Ett bilde med historie! Sjelden jeg handler bilder, så synes det var moro å finne noe jeg falt pladask for ved første øyekast. Og jeg synes ikke prisen ble så værst heller, 250 kr. Vi var 4 eller 5 som bøy på det så å få rista av dem så raskt var jo moro!

Ha en fortsatt flott uke!
Stor klem til dere alle! :)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen <3

    Og for en superduper dag du har hatt.

    Klem Inger

    SvarSlett