Følgere

fredag 23. november 2012

FRÆDDAN!

Phu.. Litt av en dag! Hektisk men morsom!
Måtte ta ut litt avspasering før jul, så gikk halv tolv i dag. Helt greit det på en fredag- og gosh så mye man får gjort uten barna i hælene! Skolen var jo ikke ferdig ennå, så dro hjem alene, for hadde litt av vært som måtte ordnes hjemme uansett.
Fikk satt på ett par klesvask, pakka kofferter til jentenes overnatting hos farmor i helga, bretta tøy, sydd ett hull i en nissekjole, og ordna så nisseklærna var klare til fotograferinga i dag.
Jeg henta jentene halv to, de skifta og fikk på seg nissesminke- og så bar det avgårde til fotografering. :) Ei dyktig fotograf som min beste venninne hadde i bryllupet sitt hadde nemlig satt opp en stand på en butikk her i nærheten. Så her kunne man ta julebilder også får man ett tilsendt på mail. Veldig kjekt med tanke på årets julekort synes jeg. Fikk jo ikke tatt ett eneste brukbart bilde på nissefesten forrige helg så..
Men smila var litt falske i dag synes jeg, selv om jeg etterhvert prøvde å være litt morsom i bakgrunn.. hehe..

På jobb i dag syntes jeg også jeg fikk gjort så masse selv om jeg dro tidlig. Fikk laget noen gipsavtrykk med barna som skal bli julegaver, og fikk laget en krone til en bursdagsgutt vi skal feire på mandag. Jeg elsker å lage kroner hvis jeg kan ta meg litt god tid. Vi har Thorbjørn Egner som tema dette året, så jeg laget en Karius og Baktus krone, morsomt var det!
Tok ett kjapt bilde av den før jeg dro hjem, da lå den for å tørke.

Ikke så bra bilde, men kan jo se litt hvordan resultatet blei. :) Håper bursdagsgutten blir fornøyd! Han kom jo så seint i dag at han ikke fikk vært med på kronelaginga..

Denne helga skal nytes fult ut! Blei jo plutselig alene hjemme hele helga, så håper på å få gjort en hel masse. Har ett lite håp om å nå i bunn av skittenstøy kurven også, vaskerommet er jo fult med klær!
Ikke bare bare å komme i bånn når man har noen som støtt og stadig tisser på seg. Så i tillegg til vanlig klesvask og treningstøy, er det dyne,pute og mange tepper- ja pluss en stor sofapute som må vaskes. I tillegg til alt utetøyet som er møkkete etter en regnfull uke.
Ja,jeg synes det hoper seg opp om dagen!

Og i morgen kveld har jeg planer om å kose meg med litt viiiiiin. Hadde trengt en julegaveshopping i morgen også, men er jo uten bil i helgen, så det vet jeg rett og slett ikke om jeg gidder. Blir ikke kos hvis man har en drøss med tunge poser å drasse på! Det orker ikke min kropp spesielt lenge iallefall!

Men men, finner nok ut av det i morgen- og det blir nok bra uansett hva jeg velger. Gleder meg skikkelig til å bare ha meg selv å tenke på! hihi..

Stor helgeklem fra meg!

1 kommentar:

  1. Høres ut som travel, men god dag. Er så godt når en får gjort ting unna sånn smakk, smakk, smakk....

    God helg.
    Klem Inger

    SvarSlett