Følgere

søndag 18. november 2012

Søndag igjen-helt utrolig!

Heisan!
Her har vi hatt en hyggelig men hektisk helg. Fylt av barnebursdager og nissefest, og dessuten 11 års dag for Thomas og meg. Vi markerte ikke dagen stort, men kosa oss med å sitte i armkroken å se på film sammen. :)
Ellers er de fleste helger fram til jul ganske booka nå, så litt usikker på når vi skal få tid til å handle og lage julegaver..hihi.. Men men, får ta det innimellom slaga.
Er det noen som har tips til julekalender til ei jente på snart 3 1/2 år? Kjenner jeg sliter litt med det. Pakkekalender har jeg ikke tenkt til å begi meg ut på i år kjenner jeg.
Hun får sjokoladekalender da, det får begge jentene. For det handla jeg i desperasjon over at legokalenderen som jeg hadde planlagt til 6 åringen var utsolgt overalt.
Men da jeg var å kjøpte bursdagsgaver i går, var det ei dame som skulle bytte inn den jentelegokalenderen med en til gutter, så da snappa jeg den til meg. :) Så dermed blir det to kalendere hver på jentene i år..

Jeg kommer nok heller ikke til å røpe om det blir laget noen julegaver i år, eller om jeg kjøper noe fint. For noen av disse leser jo bloggen min. Så jeg får nok velge å være litt hemmelighetsfull.. ;)

Hadde visst ikke tatt så mange bilder av loppefunna så jeg nå. Men noe er det iallefall...
 En søt gammel badevekt! hihi.. Hadde en stilig i glass fra før, men den er jo nesten umulig å finne batterier til. Så jeg tror denne lille dekorative saken vil gjøre nytten!
 Kjøpte en flott stol for 30 kr. Kommer nok etterhvert til å trekke den om tenker jeg. Men stødig og god var den iallefall.. :)
 Flotte utskjæringer på stolen synes jeg.
 Fant to små lysestaker. De er nok ikke så gamle da, men fine synes jeg.
Og enda flere norgesglass fikk bli med hjem.. haha.. begynner å bli tradisjon å dra med seg noen hjem hver gang! Kjøpte ett til som jeg har fylt med noen pepperkakeformer jeg også kjøpte, men de hadde jeg visst ikke tatt bilde av.
Har en liten plan for alle disse glassa jeg kjøper da. Så det er ikke helt uten hensikt at de blir kjøpt. ;)

Nå er det få timer igjen av helga- så nyt de godt!
Klem

3 kommentarer:

  1. så fine lopper :) den stolen var jo et kjempekupp! :)

    koselig at du liker inngangspartet vårt :) syns det er fint, ble veldig bra da vi flyttet hovedinngangen hit :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med jubileet til deg og mannen <3
    Viktig å markere litt- ikke så mye som skal til, men en god armkrok holder mer nok ;)

    Vi har 7 års jubileum om to uker ;)

    Reisen til julestjernen var kjempesøt, men en litt skummel heks og en slem greve.. Men tenker det går kjempefint med en trygg mommo , jeg ;)

    Ønsker dere en flott uke!
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Grattis med 11-årsdag ;-) Herlige skatter du har fått med hjem fra loppis. Stolen var bare kjempefin!

    Ja, setet på gyngehesten er også malt ;-) Sååå...alt - bortsett fra hodet - er hvitt ;-)

    Nyt kvelden, søte du!

    SvarSlett