Følgere

mandag 24. desember 2012

Julaften!

Nå har klokka bikka midnatt- så det er offisielt julaften! :) God Jul til dere alle sammen!

Jeg var ferdig med det meste i god tid før jul heldigvis, for de siste 2 ukene har jeg ligget rett ut med sykdom. Jeg fikk omgangssyken, også måtte jeg begynne på antibiotika like etter, så det tror jeg gjorde at kvalmen varte enda lengre. Så siste uka før jul ble jeg sykemeldt.
Gikk glipp av nissefest og barnas julebord- og alle morsomme juletradisjoner i barnehagen, og huset så jo ikke ut!

Men i helga har jeg heldigvis følt meg bra igjen, så nå er vel det meste i orden, og jeg gleder meg masse til hva dagen vil bringe! :)

Gleden av små barneføtter som løper inn på soverommet vårt etter å ha funnet julestrømpene sine. Flott start på dagen! Husker jo selv hvor stas og denne dagen var da jeg selv var barn. Hvordan man gleda seg til alle gavene, gikk å kikka-og klemte..hehe.. Og fram til man fikk lov å åpne gavene tok det jo såååå lang tid!

Nå har jeg ikke skrevet her inne på 1 mnd faktisk, ikke helt planlagt, men jeg blogger stort sett mest for min egen del, så jeg må gjøre det når jeg har tid og overskudd. Ville bare ha sagt det så ikke jeg blir savna for mye hvis jeg i perioder er mindre aktiv.. hihi.

Juletreet vårt ble pynta på Lørdag, kun med glitter og sølvkuler, barnas julepynt har vi satt i pynta med i resten av stua. Kos med hjemmelaga julepynt synes jeg. :)
Tror jeg må prøve å avvenne meg med å ta bilder med mobilen altså, bildene blir så uklare, og det syns ikke før jeg legger det inn på pc`n. Så blir ikke så mange gode bilder herfra i dag, får plukke ut noen få.

 Englevingene skulle egentlig henges opp på veggen.. men det har visst blitt glemt.. *kremt*
Har stående en kurv med julekuler med litt av barnas julepynt i, og en full av store kongler. Elsker sånn enkel og naturlig dekorasjon. Ikke mye nisser å se hos meg i år, har to i stua. En gammel liten en som holder ett lite stearinlys, og en større en som jentene leker med. Triller i vogna og går rundt juletreet med og sånt.. hihi.. De to hadde jeg ikke hjerte til å ikke ta fram.

Og nå som det har blitt julaften kan jeg kanskje dele hva jeg brukte norgesglassa til...
... Nemlig julegodteri! Pepperkaker, marsipan og sjokoladekuler. Nam nam! Ga ut flest sjokoladekuler da, men så er det noen rare mennesker her i verden som ikke liker sjokolade da, så derfor lagde vi noen andre alternativer til dem. ;)

GOD JUL ALLE SAMMEN! Håper alle får en flott høytid bestående av masse god mat- og venner og familie rundt seg!
Juleklemmer herfra! Nå er det leggetid. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar