Følgere

torsdag 19. juli 2012

Skogstur!

I dag har jeg og jentene plukka bær i hagen her hos mamma, markjordbær, bringebær, jordbær og blåbær. Munn og små barnehender ble etterhvert både røde og blå.
Og magene ble mette så da fant vi ut at vi ville utforske skogen bak huset hennes også. 
Vi klatra i trær og opp små steinrøyser, og etter kort stund fant vi dammen i skogen der jeg pleide å leke og fange rompetroll i da jeg var liten. Det var like fint som jeg husker,og jeg har så mange gode minner derfra. Vi har stått på skøyter der,plompa, lekt og sett på dyrelivet.
Glad jeg fikk vist dette stedet til jentene mine, og det blir nok ikke siste turen. :)



Og de få bæra som ikke ble spist opp på turen tok vi med hjem og laget "verdens beste syltetøy" som jentene pleier å kalle det,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar