Følgere

mandag 30. juli 2012

Loppefunn

Jeg lovte jo å vise noen av funnene mine på fredag. :)
Lang hvit duk med farger langs kantene. Syntes den var søt og gleder meg til å prøve om den passer på spisestuebordet. Glemte det før jeg heiv den på vask.. hehe.. Den hadde noen små flekker som ikke har vært så enkle å fjerne, derfor er den ikke klar ennå. ;)
To duker til faktisk. Ikke så ofte jeg kjøper det, men tror kanskje jeg er bitt av basillen. Den nederste er lys olivengrønn i fargen, synes nesten den ser beige ut på bildet. Den er også ganske lang.
Blondegardiner. :)
En hvit tallerken med søte små blomster, ett eggeglass med rosa blomster, ett lite skrin med rose på og ett lite sausenebb (?) i glass.
 To fine asjetter, en bolle med blomstermotiv og en turkis kakeboks.

Burde kanskje tatt bilder av tingene i bruk, men det har rett og slett ikke blitt tid. Det tar på å ha ferie.. ;)

Jeg fant også ett mindre trau som jeg har glemt å ta bilde av. Det kommer bilder en annen dag. :)
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar