Følgere

tirsdag 24. juli 2012

Må vise fram kista. :)

Skal bare vise den flotte kista jeg har putta alle prinsessekjolene og utkledningstøyet i. Den er gammel,sjarmerende og praktisk. Vi har mye utkledningstøy, men allikevel er det fortsatt plass til litt til. :)
Kista fikk jeg av mamma her for litt siden, hun hadde ikke lengre bruk for den og ville kvitte seg med den. Så jeg måtte jo bare ta med denne skjønnheten hjem! :)
Her er den fylt med morsomheter som jentene mine elsker. Skolejenta vil helst være cowboy eller pippi, og minstemor prinsesse. Men kjolene måååååå være så lange at hun nesten snubler. Ellers er de ikke fine! hihi..
Her er kista på plass i rommet til minstesnuppa. Måtte ta ut en kommode med dokkeklær for å få plass,men får finne en annen løsning på det. Kanskje noe oppbevaring under senga?

Jeg har ett par kister til, den ene er en gammel brudekiste som skal inn på vært soverom etter at den har blitt pussa opp. Og en som er lik denne brune bare mye større. Også er den ikke original lengre,den er malt i en knæsj grønn farge. Så den skal nok bli hvit, men hvor jeg skal ha den vet jeg ikke ennå. :)

Ha en fortsatt fin kveld!
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar