Følgere

torsdag 26. juli 2012

Jippi! Sommervær jo!!!


I dag har jeg og minstesnuppa kosa oss på verandaen i hele dag. Hadde ikke noe badebasseng, så vi tok det nest beste- en gummibåt fylt med vann. :) Hun kosa seg i flere timer, og mange av dokkene fikk også være med å bade. Kos kos kos!
Må bare ta med dette bilde fra i går også, det er en av kattene til mamma, som vi har passa nå i en drøy uke. Den elsker å legge seg i esker og papirposer og sånne ting. Ser veldig merkelig ut når den store katta presser seg nedi sånne ting,men han storkosa seg han. :)
Også er han så kosete og snill, en skikkelig barnevennlig katt som elsker å ligge på fanget for å bli kosa eller børsta. Han er ikke som de to andre som gjemmer seg når vi kommer, han bryr seg ikke om litt leven og bråk. Og begge jentene mine er veldig glade i han.
 Lillesnuppa ville nesten ikke dra fra han i går, for Bosse kom jo til å savne henne. *smelt*

Håper at morgendagen blir like fin og at andre der ute i bloggland er like heldige med været som vi har vært i dag!
Klem

3 kommentarer:

  1. Hei vennen :)

    Såå skjønn lillesnuppa di er :) De herligste krøllene :) Smelt! Kan tenke meg hun storkoste seg med å bade :) Det er sommer det :)

    Og for en nydelig pus :) Får bare lyst på å kose på den :) Mamma og pappa har også en katt, og jentene er såå glad i å kose på han da vi er der :)

    Jeg har så lyst på å følge den koselige bloggen din :) Hadde vært kjempefint om du kunne lagt til den Google followeren :) Så hadde jeg fått opp hver gang du legger ut et herlig innlegg :)

    Ha en fin lørdagskveld, og håper dere får en like fin sommerdag i morgen :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett
  2. Hei vennen :)

    Såå supert at du fikk lagt til den :) Nå er jeg følger her hos deg :) Det er topp!

    Og det er ikke noe du mangler :) Bloggen din er helt super :) Og jeg gleder meg til å følge deg videre :)

    Jeg begynte å blogge for bare noen måneder siden jeg og, så er ganske ny enda jeg og :) Og er bare såå koselig her i "bloggverden" :)

    Ha en fin lørdagskveld videre, vennen :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett
  3. Takk for tipset! Og takk for koselige ord,det varmer å få sånne tilbakemeldinger. :)
    Morsomt å følge din blogg også, masse fint der! Du var en av de første jeg la til! :)
    Ha en fortsatt fin helg!
    klem

    SvarSlett