Følgere

søndag 21. oktober 2012

Søndag igjen! Ukene går så fort!

Blitt lenge siden forrige innlegg nå, det beklager jeg så mye. men det virkelige livet er for hektisk.. hehe. Har dessverre ikke hatt noe tid til å få besøkt dere andre bloggere heller i det siste. Så gleder meg meg til å få oppdatert meg litt på hva som skjer.. :)

Forrige helg fikk jeg vært på loppemarked igjen. Jeg og jentene koste oss hos min mamma hele helgen. Og det var loppis like ved, noe vi alle fire jentene elsker. Morsomt at jentene også har blitt så glade i det synes jeg. Men ikke helt det samme å dra dit med to barn, jeg følte nesten bare jeg sto ved lekeavdelinga.. hehe. Men sånn er det noen ganger.
Kom hjem med 9 Norgesglass i forskjellige størrelser da. Veldig fornøyd med det. De er så fine! Men begynner egentlig å få mer enn nok! Hehe..
 Og litt god hyssing er bestandig kjekt å ha.. Hadde egentlig nettopp kjøpt meg en ny en, men men.
Kjøpte endel andre ting også. En blå og hvit krukke til mel, en gul mugge, noen gamle hvite putetrekk (mamma som fant) mens jeg fant en kommode til henne. Også kom vi hjem med ett lite Barbiehus og noen Barbier. Når ett hus med dokker koster 30 kr kan man jo ikke si nei kan man vel? Og spesielt hun på 6 år leker jo masse med Barbie, både alene og sammen med venninnene sine.

I det siste har jeg også vært så heldig å arve litt klær etter datteren til min kusine. To ganger nå har jeg fått flere poser med klær! Helt fantastisk! Og det har blitt satt stor pris på av både mor og barn. Var jo kjempe masse fint der, og mye i størrelsene over det hun bruker, så da blir det ikke full panikk i heimen hvis hun plutselig vokser ett jafs.
Den tingen jeg nok personlig satt mest pris på var en strikkegenser med en lapp bakpå hvor det sto at enten min tante eller min bestemor har strikka. den blir nok ett kjært plagg. <3
Får ta å sende bildet til min tante for å høre om hun husker genseren.
Her er den iallefall:

 Og med lappen bakpå.. :) En teipbit med skrift.
Ellers i dag har vi gått rundt og solgt kakebokser til inntekt for Håndballen. Vi fikk boksene i går ettermiddag, og ikke så lang frist, så det var bare å sette i gang. Men 14 bokser gikk unna på 45 min, og 2 var allerede holdt av til ei venninne på Sunnmøre-så de skal sendes i posten.
Dette er den første dugnaden vi har hatt, og jeg var sjokkert over hvor lett det var å få solgt dem. Trodde jeg kom til å ende opp med å kjøpe en haug med bokser selv jeg. Men det blei jo faktisk ingen igjen til oss jo!
Tror vi hadde valgt en veldig fin dag å selge på da, for det var innsamling til Amnesti i dag også, så alle hadde jo kontantene klare.. hehe.. Men vet faktisk ikke om det kom noen bøssebærere fra Amnesti hit til området, vi hadde pengene klare og venta på besøk, men ingen kom til oss iallefall.
Får se om jeg finner noe kontonummer til dem istedenfor.

I morgen skal jeg på venninnekveld, det har blitt altfor lenge siden sist! Gleder meg skikkelig!

Ha en ny og fin uke!
Klem

2 kommentarer:

  1. Heihei:)
    Så gøy å gå på loppemarked og særlig når ein finner gode kupp og skatter til ein billig penge nei då kan ein ikkje sei nei,hehe:)
    Ein flott ny veke til deg og så koselig med et innlegg får deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei du gode!

    Loppis er alltid gøy når man kommer over gode kupp og funn :-) barbie er jo alltid en slager ;-)

    Så utrolig nydelig strikkegenser!
    Slike hjemmelagde plagg er gull verdt :-)
    Laget av kjærlighet :-))

    Ønsker deg en fin onsdag! Klemmer

    SvarSlett