Følgere

søndag 28. oktober 2012

Nytt kjøleskap!

I dag tidlig våknet vi opp til svett ost og salami. Kjøleskapet vårt hadde tatt kvelden i løpet av natta. Kjempe gøy! Spesielt på en søndag da..
Men fant en butikk som selger brukte hvitevarer med åpningstid fra 12-14. Så det ble redningen. :) Fant ett 4 år gammelt kombiskap som passa akkurat inn i størrelse. Noe som var veldig deilig. Det vi har hatt til nå var jo sååååå lite. Vi har jo hatt micro oppå, og allikevel hatt litt å gå på i høyde. Så dette ser veldig mye bedre ut!
 Har ikke fått satt på plass micron ennå som dere ser.. hehe..
 Og jeg drømmer om hvit kjøkkeninnredning! Men den malejobben tar jeg ikke på meg selv altså, det vil jeg gjerne sette bort å få spraymalt. Synes resultatet blir mye penere da. Og blir nok jobb med maling inni alle skapene tenker jeg.
Jentene hjalp til å sette varer inn igjen i kjøleskapet. De elsker å bli tatt bilde av for tiden!

Og vi var så heldige at vi fikk ett kjøleskap i dag også. Foreldrene til ei på jobben til Thomas hadde ett kombiskap de skulle kvitte seg med siden de skulle flytte. Så nå har vi ett vi skal ha i boden også. Det var 210 cm og tungt som fy! Ikke spesielt morsomt å skulle ha inn en trang gang og ned en trapp.. Jaja. Blei en god treningsøkt dette her iallefall.
Måtte jo kjøre og dumpe kjøleskapet vårt også. Og da benytta vi sjangsen å fikk dumpa den gamle fryseboksen vår også. Veldig deilig å bli kvitt! Og veldig happy for at vi klarte å få den ut av boden uten å måtte demontere hyllene der inne. når vi målte opp så det nemlig IKKE ut til at det ville gå.

Må bare vise fram blomsten jeg fikk på jobb tidligere denne uka. Fikk den av foreldrepar til ett av barna på gruppa mi (mammaen er også min arbeidskollega), og de er så flinke til å gi ros og tilbakemeldinger på alt de er fornøyde med. Setter stor pris på sånne små overraskelser i hverdagen altså!

Dagens planer har blitt litt forandra siden vi brukte hele dagen på disse kjøleskapgreiene. Så har verken fått støvsugd senga og soverommet vårt (og skifta på sengene), eller fått malt skuvsenga jeg skal selge.
Men men. Får ta det en annen dag, for nå ligger jeg rett ut på sofaen,sliten og fornøyd  etter dagens "treningsøkt".

Denne uka blir også like hektisk som vanlig, og i tillegg må vi prøve å få klemt inn en økt med Halloween gåing mellom håndballtreninga og foreldremøte på Onsdag. Når vi skal rekke å spise middag den dagen har jeg ikke helt funnet ut av ennå..hehe..

Nå skal jeg inn å kikke på alle blogginnlegg jeg har gått glipp av denne uka!
Ha en fortsatt fin Søndag alle sammen!
Klem

1 kommentar:

  1. Det vi ikke kan være uten, går alltid i stykker på dager som alt er stengt. Heldig at du fant en butikk - og brukt kan jo holde i mange år.

    Eplene til fuglene har jeg hengt opp i stativet til vannmåleren. Sånn som du setter i jord med plastglass i. Plastglasset gikk føyka i vår, og dette har bare ligget og slengt på verandaen i sommer, men den som samled den har....:)

    Fin søndagskveld til deg.
    Klem fra Inger

    SvarSlett